DIN MENING BETYDER NOGET

Hos BNP Paribas stræber vi efter at give vores kunder de højest mulige servicestandarder.

Hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med vores service, produkter eller medarbejdere, så lad os det vide. Vi sætter pris på din feedback og vil bestræbe os på at løse dine klager retfærdigt.

Hvem skal du kontakte:

Din tildelte Client Service Desk-kontaktperson, Relationship Manager eller din sædvanlige BNP Paribas-kontaktperson. Hvis du ikke er tilfreds med svaret, bedes du kontakte vores klagebehandlingsenhed.

Pr. brev:

BNP Paribas Leasing Solutions A/S – Enhed for klagebehandling

Oldenburg Allé 3, 2. TH

2630 Taastrup

Hvad er processen?

Når vi modtager din klage, vil den blive behandlet med største forsigtighed. Senest 3 dage efter modtagelsen, vil vi sende dig en bekræftelse på modtagelse af klagen. Vi bestræber os på at give dig et skriftligt svar så hurtigt som muligt, og senest 2 måneder fra dato for modtagelse af klagen, afhængigt af klagens art.

Når vi har behandlet din klage og fundet den bedste løsning, vil vi kontakte dig for at aftale det videre forløb og for at sikre os et godt fremtidigt samarbejde.

Øg dit potentiale for vækst

Vi hjælper dig med at tage dit salg til nye højder, forbedre kundetilfredsheden og understøtte dine bæredygtighedsmål.

Klar til at tage del i udviklingen?

Tag din karriere til nye højder hos BNP Paribas Leasing Solutions, og vær med i en positiv og spændende udvikling.

Finansiering af dit næste projekt

Kontakt vores eksperter i dag for at få rådgivning og en introduktion til vores fleksible finansieringsløsninger. Vi hjælper dig med dine strategiske investeringer.