Kontakt

Kontaktformular

Ønsker du at skabe øget omsætning og vækst, eller ønsker du at høre mere om vores forskellige finansieringsløsninger?

Kontakt os for yderligere information

Din mening betyder noget

Hos BNP Paribas stræber vi efter at give vores kunder de højest mulige servicestandarder.
Hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med vores service, produkter eller medarbejdere, så lad os det vide.
Vi sætter pris på din feedback og vil bestræbe os på at løse dine klager retfærdigt.

Hvem skal du kontakte:

Din tildelte Client Service Desk-kontaktperson, Relationship Manager eller din sædvanlige BNP Paribas-kontaktperson. Hvis du ikke er tilfreds med svaret, bedes du kontakte vores klagebehandlingsenhed.

Kontakt os via e-mail klage-leasing.danmark@bnpparibas.com

Pr. brev:
BNP Paribas Leasing Solutions A/S – Enhed for klagebehandling
Oldenburg Allé 3, 2. TH
2630 Taastrup

Hvad er processen?

Når vi modtager din klage, vil den blive behandlet med største forsigtighed. Senest 3 dage efter modtagelsen, vil vi sende dig en bekræftelse på modtagelse af klagen. Vi bestræber os på at give dig et skriftligt svar så hurtigt som muligt, og senest 2 måneder fra dato for modtagelse af klagen, afhængigt af klagens art.
Når vi har behandlet din klage og fundet den bedste løsning, vil vi kontakte dig for at aftale det videre forløb og for at sikre os et godt fremtidigt samarbejde.

BNP Paribas Leasing Solutions A/S
Oldenburg Allé 3, 2. TH
2630 Taastrup
Danmark
+45 3360 6036
leasing.danmark@bnpparibas.com